aktualizováno: 29.12.2011 20:03:34

Frida z Mokré Hory "Bonnie"

Výlety 2009

31.12.2009-Silvestr,výlet na Prašivou

Poslední den roku 2009...Začali jsme ho výletem na Prašivou.Naložili jsme se do auta a strávili v něm následující půlhodinu.Vyjeli jsme až na vrchol po cestě,o které píšou,že v zimě je potřeba sněhových řetězů.Myslím,že při aktuálním počasí by se to dalo vyjet i na letních gumách:-P Prošli jsme se 3,5 km na chatu Kotař,kde bylo původně v plánu dát si polívku,ale chata doslova praskala ve švech.Usadili jsme se na kládách před chatou,vyndali namazané housky,položili je na lavičku,a vzápětí znovu vyvstal náš největší problém-Bonnie udělala chňap,a bylo po housce.Jsem z toho už úplně na mrtvici,protože ona si z vynadání nic nedělá,dokonce už jsem byla tak namíchnutá,že jsem jí i plácla přes hubu,a ona nic.No,alespoň jsme dobře posloužili kolemjdoucím,kteří nás nejspíš považovali za tyrany zvířat...Špatná nálada a naštvanost v takto významný den ale nevydrží dlouho:-D Polívku jsme si dali na Prašivé,a Bonnie celou dobu sekala dobrotu,takže budiž jí odpuštěno...U auta jsme se pokoušeli uvést ji alespoň trochu do původního stavu,ale stejně jsme celé zadní sedadlo,kde ji vozíme,museli pokrýt hadrama.Doma se konaly přípravy na Silvestrovskou noc.Spolu s kamarádkou Natálkou a bráchou Šímou jsme měli připravený program.O půl šesté jsme začli s olympiádou.Bonnie celou dobu poskakovala kolem nás.Nejvíc se jí líbila poskakovaná,neboli běh se zavázanýma nohama,slalom s koloběžkou nebo sprint se zahradním kolečkem,na které bojovně štěkala.Dokonce jsme měli i disciplínu běh se psem:-)Zbytek večera proběhl už doma v klidnějším duchu.O půlnoci jsme si připili a vyběhli ven pozorovat ohňostroje.Bonninka se vůbec nebála!Flegmouš:-D Náš strejda taky zapaloval asi tři petardy.Až do půl čtvrté jsme hráli monopoly a pak jsme znaveně usli...

30.12.-Výlet s pejsky
Dnes se opět setkala naše pejsko-člověčí parta-Anička s Roxy,Evča s Adélkou a já s Bonnie.Tentokrát jsme jeli do okolí Aniččina bydliště.Asi dvě hodiny jsme chodili po polích a loukách,bohužel obleva zanechala na nás i našich čtyřnohých miláčcích stopy.Bonnie byla namísto bílé barvy celá černá,o Roxy nemluvně a jediné Adélčino štěstí je,že ta už je černá od přírody.My jsme byly černé taky,protože když se proti vám nadšeně rozběhne celý zabahněný pes,tak potom podle toho vypadáte.Většinu černých ťapek na bundách měla na svědomí Bonnie.Ne že by ostatní neskákali,ale narozdíl od Bonnie nedosáhnou výše než nad kolena.:-)Anička nám naštěstí půjčila hadr na utření,ale stejně jsme svým vzhledem opět pobavili celý autobus...

27.-29.12.2009-U babičky
O vánočních svátcích samozřejmě nemohla chybět návštěva babičky a dědy,a k jejich velkému nadšení letos také s Bonninkou.Naštěstí to jsou milovníci zvířat,psů nevyjímaje,dokonce vlastní malého knírače Bena.Je moc milý a opravdu umí dát na jevo radost-vždy když přijedem tak mám strach,že spadne barák.Netrvalo dlouho a s naším hafíkem byli kámoši.Benda ji respektoval,i když už mu je kousek přes osm let,ale je stále hravej.Moc se mu zalíbila naše činka a když si s ní vesele hrál,Bonnie jen tupě koukala:-) Další den bylo teprve veselo,protože přijela teta se strejdou,dvě sestřenice a dva retrívři-zlatý a labrador.Bonnie nejdříve udiveně koukala,ale s goldenkou Gracy byla brzo kamarádka a na procházce si hrály.S tetou jsme si moc pěkně o pejskách popovídaly.Plně se jim totiž věnuje-dělá kanisterapii,má chovatelskou stanici a už měla štěňátka.Dozvěděla jsem se od ní,ostatně jako vždycky,spoustu nových věcí,prostě je fakt moc hodná a moc mi pomáhá.Bohužel jsme nemohli zůstat déle,a i když babička bezpochyby byla štěstím bez sebe,že má všechny čtyři vnoučata,všechny čtyři psy,obě děti,manžela a zetě pohromadě,odpočívat bude asi hodně dlouho...:-)

23.12.2009-Výlet do parku
Dnes jsme se vydali s Bonnie,Evčou a její Adélkou a taky kamarádkou a jejím čokoládovým labradorem na výlet.Chvilku jsme chodili kolem Slezskoostravského hradu,ale potom šla Pája domů a my jsme pokračovali do parku.Bonnie Adelku pořádně poškádlila,protože na ni pořád dorážela,ale Adi je už dospělá fenka a tak na štěněcí hrátky neměla vždy náladu.V parku nikdo nebyl,takže jsme si procházku celkem užili.Objevili jsme starý poražený strom,nebo spíš to,co z něj zbylo.Pejsky moc bavilo po něm šplhat,a když do jedné mezery zapadlo Evče pár pamlsků,nemohli jsme odtamtud Bonnie odtáhnout:-))Domů jsme zase přijeli pořádně zašpinění,ale ono to snad jinak ani nejde.Škoda jen,že už nebyl sníh... PS:Celý výlet máme pečlivě zdokumentovaný ve fotogalerii

6.12.-Výlet s kamarády
Dneska jsme si s kamarádkami naplánovali výlet do Petřkovic.Anička má šesti-měsíčního Jack Russell teriéra Roxy a Eva moc roztomilou dalmatino-jezevčici Adélku.Taťka mě a Aničku hodil do Petřkovic,kde už na nás čekala Evča.Lítali jsme spolu po poli,takže si asi dokážete představit,jak jsme vypadali.Snědli jsme spoustu oplatků a zvířecí osazenstvo spoustu pamlsků.Pořádně se vyběhali a celý den jsme si bezvadně užili.Zpátky jsme jeli autobusem.Doma jsme Bonninku poprvé koupali,a kupodivu se ani nevztekala.Celý večer pak ležela jak placka:-)Fotky samozřejmě máme ve fotogalerce.

15.11.2009-Výlet do Děhylova
Dnes jsme byli na výletě v Děhylově,nebo lépe řečeno v jeho okolí.Byl to vůbec první Bonninčin větší výlet.Vyrazili jsme o půl desáté ráno na vlak,vybaveni jídlem i pitím pro čtyřnohého výletníka,takže jsme zapomněli na sebe.Jela s náma i Nati,což bylo dobře,protože ta měla pití a oplatky,takže jsme byli zachráněni před smrtí hladem.Nechápu,proč v neděli v listopadu mají všude zavřeno:-(Vlakem jsme jeli 40 minut.Den před tím jsme Bonnie koupili náhubek,ale koupili jsme na dospělého psa,což je dobře znát:-)Takže jsme jí ho nasadili,jen když šel kolem průvodčí,aby nebrblal.Bonnie je rozený cestovatel vlakem,byla úplně OK.V Děhylově jsme vylezli na nádraží(kde taky jinde) a brouzdali jsme po jeho okolních lesních cestičkách šnečím tempem.Dosyta jsme si užili aportování,běhání a skákání,takže unavení jsme po dvou hodinách nasedli do vlaku zpět.Doma jsme se všichni,nejenom Bonnie,složili únavou:-)Mooc jsme si první výlet užili a těšíme se na další!