aktualizováno: 29.12.2011 20:03:34

Frida z Mokré Hory "Bonnie"

Výlety 2010

30.12.2010 - Procházka s kamarádkami

Rozhodli jsme se, že když máme to volno, uděláme našim pejskům trošku radost a všichni jsme se sešli u nás v Šenově. Přijela Pája s Bertou, Anička s Roxy a Eva s Adélkou. Společně jsme přes dvě hodinky chodili po lese a pejsci si hráli. Počasí nám přálo, všude byly kupy sněhu, takže ani nebyli zamazaní, ale ani nebyla moc zima. Já jsem tentokrát nefotila, protože o to se postarala Pája a Anička.Fotky najdete:

a

Za fotečky oběma holkám moc děkuju:-)

25.12.2010 - Prochajda s Nelli

Nevím, jestli jsem už psala, že máme novou kamarádku, jmenuje se Nati, a má asi dvouletou fenku Bavorského Barváře jménem Nelli ( http://www.nellis.wbs.cz ). Na procházky jsme s nimi začli chodit někdy v říjnu. Zezačátku to vypadalo, že se holky navzájem asi sežerou, ale postupně se tak skamarádili, že dneska spolu lítaly a hrály si, jako by se znaly od štěňátek. Procházely jsme se asi více než dvě hodiny, a Bonnie tady teď leží jako placka, jak je unavená:-) Fotek máme spoustu, a některé opravdu stojí za to → Fotogalerie.

27. - 31.10.2010 - Podzimní prázdniny

Na první tři dny prázdnin jsme se vydali za tetou a jejími fenami Kety a Gracy do Střeic u Brna. Měli jsme se moc fajn, chodili jsme na procházky, hráli si s pejsky:-) V pátek večer jsme se pak přesunuli do Hostýnských vrchů, protože v neděli jsme poblíž měli dělat OVVR. V pátek i sobotu jsme byli na výletě, odpočívali jsme a byli jsme na obhlídce rybníka,kde se měly OVVR konat, Bonnie si v něm dokonce i zaplavala, bohužel, zkoušky se potom dělaly na druhé straně rybníka, takže Bonnie stejně trošku váhala, ale celkově zkoušky dopadly skvěle - více v rubrice zkoušky.

11.9.2010 - Výlet do Beskyd

Na dnešek jsme původně měli naplánovaný dvoudenní výlet s přespáním na Portáši, ale počasí nám moc nepřeje, a tak jsme si udělali jen asi 12 km výlet. Celou dobu chvílema mrholilo a na cestě bylo bahno, ale i přesto se nám výlet líbil. Bonnie přišla zmazaná od ťapek až po uši, takže ji doma čekala velká koupel:-)Foteček máme jen pár, najdete je ve fotogalerii.

25.6.2010 - výlet na Haldu Ema se třídou
Vysvědčení a prázdniny za dveřmi, nikomu se už nechce učit, stejně není co, a konečně to pochopili i učitelé:-) No a tak jsme dnes celá třída i s třídní vydali na nejvyšší bod Ostravy - Haldu Ema. Anička se mnou chodí do třídy, a tak vzala Roxy a já zase Bonnie. Ke škole jsme spolu jeli tramvají a od školy jsme už všichni šli pěšky. Nejdřív po silnici, pak chvíli po rovince, a na závěr nás čekal vskutku náročný výstup do prudkého kopce : o) Nahoře jsme vytáhli deky, spoustu jídla a dva kluci z naší třídy dokonce vzali kytaru...Prostě paráda. Bonnie si chvíli hrála s Roxynkou a  potom samozřejmě začly obě loudit:-) Ačkoli ráno trošku poprchávalo, bylo pěkně. Sluníčko sice bylo schované, ale v lehké mikině nebo tričku bylo dobře a obzvláště naši chlupáči určitě ocenili, že není vedro. Za nějaký čas jsme vyrazili na cestu zpátky. Kopeček jsme seběhli za pár minut a o chvíli později už jsme se rozcházeli. Bylo to super a těším se, až to zase zopakujem. Bonnince se to taky líbilo, vůbec nebyla z tolika lidí vystrašená, naopak dolejzala a nechávala se hladit:-)

21.6.2010 - Den policie na Slezskoostravském hradě
Dneska byl na Slezskoostravském hradě Den policie, a protože kurz KUZMA, který navštěvujeme, pořádá policie Čr, měli jsme tam dvě krátké ukázky, jednu ve 12 a jednu ve 14. Samozřejmě ze školy jsme se ulili celý den, jak jinak: o)Chvíli před tím, než jsme poprvé šli "na plac", předváděli příslušníci policie své vycvičené psi, včetně obran - jako napadení opilého nebezpečného člověka třeba i s nožem nebo, ano, bohužel s pistolí. Bylo to kapku nedomyšlené, takže po třech výstřelech byli naši pejsci naprosto mimo a odmítali na nás reagovat, nechtěli ani pamlsky! A teď jsme přišli na řadu my, takže to vypadalo, že jsme všichni přišli někde z blázince, že chceme ukazovat, jak vypadá vycvičený pes:-) Naštěstí po chvíli se Bonnie nějak vzpamatovala a už to bylo celkem v pohodě, i když celkový dojem z nás musel být opravdu zajímavý. Po ukázce jsme přivázali hafíky ke stromu a šli jsme na oběd, na který jsme dostali poukázku. Poté, co jsme sbaštili polívku a guláš nám ještě dali svačinu jak pro dřevorubce, takže to nikdo nesnědl:-) Druhá ukázka už byla zorganizovaná trochu líp, takže scénka se střelbou přišla až po nás. Celkem se nám to povedlo, i když na začátku někdo pustil houkačku, takže taky dobrý šok. Každopádně ale byla sranda a jsme rádi, že jsme se zúčastnili:-)

1. a 2.5.2010 - u babičky a dědy
Tento víkend jsme navštívili babičku a dědu v Letohradě. Mají knírače Bena, a ačkoli Bonninka hárá, Benda si jí téměř vůbec nevšímal. Vždycky když přijedeme, Ben strachy zaleze někam pod stůl a dokonce se málem
 bojí vzít do huby svoji hračku. A když se pokusím ho hladit, Bonnie přijde a hází na mně výraz: to teda ne! A když ho hladím dál, zaleze do kouta a nebaví se se mnou:-) V sobotu jsme vyrazili na výlet. Chvíli jsme jeli autem a pak jsme vyšli. Ušli jsme asi 10km a na závěr jsme přišli k přehradě. Snažili jsme se, aby Bonnie vlezla do vody - házeli jsme jí tam klacíky a podobně, ale ona pořád vlezla jen do hloubky 20cm. Tak se taťka obětoval a vlezl do vody. Pak k sobě Bonnie volal, a ona šla! Bohužel se taťkovi nechtělo do úplné hloubky:-), takže Bonnie udělala asi dvě tempa a hned prchala zpátky na mělčinu. Ale vykoupala se:-) Večer jsme potom na fvorku grilovali, takže Bonnie seděla a hypnotizovala gril. V meděli jsme po obědě skočili na hodinu ven, a pak hurá domů.

24.4. - 25.4.2010 - Výlet do Beskyd
Tento víkend jsme spolu s taťkou, bráchou Šímou, mnou a taky samozřejmě s Bonninkou jeli na hory. Nejdříve jsme si autem zavezli věci k chatě, kde jsme spali (to je lenost, co?!) a pak i s autem zajeli někam pod kopec. Tam jsme auto nechali stát a s batohem vyrazili na túru. Bylo nádherně, sluníčko svítilo, a před námi bylo asi 17 km. Nejdříve jsme navštívili asi dvě chaty, taťka si prostě neodpustil pivo:-) ale když jsme za hodinu ušli sotva kilometr, rozhodli jsme se míň odpočívat a víc jít. Čekal nás jeden náročný výstup na horu Vysoká, který jsme statečně zdolali. Asi po pěti hodinách chůze jsme dorazili do chaty, kde jsme spali. Bonnie byla celkem hotová, ale večer ještě šťastně lítala s klacíkem kolem chaty. Ráno když jsme se vzbudili, taťka prohlásil, že nás zavřou za násobnou vraždu, protože koberec byl samá krev od Bonninky, která zrovna hárá. Asi půl hodiny jsme seděli a čistili koberec:-) Pak jsme se nasnídali a vyrazili tou samou cestou zpátky. Věci jsme tam nechali, že si pro ně pak zajedem. Cestou jsme si dali nanuk a kochali se nádhernými výhledy. Na Vysoké jsme potkali turisty, kterým se Bonninka mooc líbila a dokonce se s ní chtěli i vyfotit:-) Pak už jsme jen nasedli do auta, zajeli si pro věci a hurá domů.  A cestou jsme si ještě dali točenou zmrzlinu:-)
A Fotky samozřejmě ve fotogalerce

2.4.2010 - návštěva Aničky a Roxy
Dneska nás svou návštěvou poctila Anička a její Roxy. Plánovaly jsme dlouhý výlet, ale jak už to bývá, měli jsme smůlu - celý den bylo sychravo a celkem často pršelo. Když jsme se vrátili ze zastávky, byli jsme chvíli na zahradě, kde si pejsci hráli a chvíli jsme s nimi i cvičili. Pak jsme obě fenky hodili do vany a pořádně odbahnili a šlo se domů na oběd. Po obědě jsme hráli monopoly a venku bylo tak škaredě, že už se nám nikam nechtělo, takže jsme v teple domova zůstali až do Aniččina odjezdu. Byl to moc fajn den a těšíme se na další setkání!
                         20.3.2010 - Výlet na Praděd
Zítra je oficiálně první jarní den, no a my jsme se rozhodli udělat velkou tečku za zimou výletem na Praděd. No a jak jinak než na běžkách. Nedostatkem sněhu tahle hora rozhodně netrpí rozcestníky byly zabořené až po uši.Vyjeli jsme kyvadlovým autobusem nahoru k úpatí hory, kde jsme se museli protlačit davem turistů, kteří si nechtěli nechat ujít krásnou slunečnou sobotu na horách. Postupně to naštěstí řídlo, takže i přes počáteční problémy, jako třeba běh za rychlejším lyžařem nebo snězená houska ubohému kolemjdoucímu :-D mohla jít Bonnie na volno. Po pár kilometrech jsme dojeli na chatu Švýcárna, kde jsme plánovali oběd. Bohužel tam nesměli pejsci a bylo tam narváno až k prasknutí. Hlad byl ale veliký, takže jsme nakonec po chvíli čekání zabrali stůl u okna a Bonnie uvázali ke sloupu naproti oknu, takže jsme na ni viděli. Během pojídání borůvkových knedlíků jsme sledovali nadšené kolemjdoucí, kteří ji hladili a litovali, ale ona naštěstí tu chvíli naší nepřítomnosti zvládla na jedničku - neštěkala, nekňučela, prostě šikula. Pak jsme pokračovali na Praděd. Tam byla rychlost větru snad 1000 km/s, dokonce mě to i povalilo na zem, ale my jsme se nevzdali! S myšlenkou na teplý čaj jsme stanuli na vrcholu :-). Zpátky se to jelo jedna radost. Autobus jedoucí dolů každou hodinu jsme museli dobíhat a mávat na něj, aby počkal, ale nakonec teda zastavil a nabral nás. Jízda zpátky k domovu probíhala za oddychování unaveného pejska a unavených páníčků.

19.2.-27.2.2010-Jarní prázdniny
V pátek večer jsme vyrazili za babičkou a dědou, kteří bydlí u Orlických hor.Sebou jsme si vezli běžky a lyže.Bonnince se poslední dobou dělá špatně v autě, takže jsme museli stavět u pumpy a čistit auto:-) nakonec jsme ale zdárně dorazili.V sobotu jsme jeli na výlet sami, bez Bonnie, ale v neděli jsme naplánovali kratší trasu-asi 11 km- a vzali jsme i zvířecí část výpravy.Bonnince se výlet určitě líbil, celou dobu nadšeně lítala kolem nás, očichávala kolemjedoucí...V pondělí jsme jeli na sjezdovky bez Bonnie, úterý jsme strávili doma a
ve středu a ve čtvrtek jsme opět bez ní vyrazili na dva dny do Krkonoš.V pátek nám počasí moc nepřálo, nás "sportovce" ale nic nezastaví, takže jsme i přes nepřízeň počasí(přšelo a byla břečka) vyrazili na běžky i s Bonninkou.Ujeli jsme ale sotva 5 km a jeli jsme domů, protože jsme byli úplně zmoklí. Večer přijela teta i se svými dvěmi retrívřicemi a mými sestřenkami, takže o zábavu postaráno. V sobotu ráno jsme odcestovali domů a odpoledne vyrazili na prochajdu okolím Šenova.Sníh je pryč, sluníčko svítí, začíná jaro, zkrátka pohádka :-)

3.1.2010-Výlet do Beskyd
Dneska jsme se vypravili na výlet do Beskyd na bílý kříž.Sněhu byla spousta,takže o zábavu postaráno.Potkávali jsme spoustu běžkařů a turistů,každý vyrazil na rekreaci.Jeden chlápek se strašně naštval,že Bonnie šlape do stopy,no raději nekomentovat.V jedné horské chatičce jsme si dali oběd a vyrazili na zpátek.